Istraživanja
CeSID je od svog osnivanja, 1997. godine, pa sve do danas sproveo više od 200 istraživanja javnog mnjenja. Svoju istraživačku delatnost organizacija bazira na iskusnom timu istraživača koji uključuje: statističare, metodologe, sociologe, psihologe, politikologe i dobro organizovanu i obučenu mrežu regionalno raspoređenih koordinatora koji su deo istraživačkog tima naše organizacije od samih početaka.
U svom dosadašnjem radu, CeSID se specijalizovao za sprovođenje:
- kvantitativnih istraživanja javnog mnjenja na nacionalnom, regionalnom ili lokalnom uzorku;
- kvalitativnih istraživanja poput fokus grupa, produbljenih /dubinskih intervjua, institucionalnih istraživanja.
Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, iskusnim istraživačima i dobro koordinisanoj i obučenoj anketarskoj mreži, naša organizacija je u mogućnosti da brzo, efikasno i kvalitetno sprovede istraživanje bez obzira na veličinu uzorka ili specifične zahteve istraživačkog projekta, a uz uvažavanje svih zahteva struke.
Svaki istraživački projekat poveren CeSID-u podrazumeva uključivanje eksperata organizacije na kreiranju upitnika, obuku anketara za sve specifinosti konkretnog istraživanja, koordinaciju i troetapnu kontrolu terenskog rada, unos i kreiranje baze podataka, analizu dobijenih podataka i analitički izveštaj praćen pripremom i prezentovanjem istraživačkih nalaza.
U svom dosadašnjem radu, CeSID je u javnosti postao prepoznatljiv po svojim sociološkim istraživanjima koja uključuju istraživanja o društveno političkim prilikama u zemlji. Pored socioloških istraživanja CeSID uspešno sprovodi i maketinška istraživanja.
Listu partnera na istraživačkim projektima čine USAID, UNDP, EU Progres, UNICEF, UNHCR, Svetska banka, OEBS, Direct media, Erste banka, Mlekoprodukt, Telenor, Telekom, Coca Cola.
Istraživanje je sprovedeno tokom 2019. godine, u okviru programa Inicijativa za novu digitalnu i medijsku pismenost. Celokupan izveštaj dostupan je ovde….
U okviru USAID-ovog Projekta za odgovornu vlast (GAI), CeSID je u periodu između 08. i 22. novembra 2019. godine sproveo istraživanje…
Istraživanje javnog mnjenja o zadovoljstvu građana kvalitetom života u lokalnoj zajednici i uslugama lokalnih samouprava sprovedeno je u okviru programa „Podrška…
U okviru IREX SMS projekta, CeSID je tokom februara i marta 2019. godine sproveo istraživanje o potrebama i navikama medijske…
The Centre for Free Elections and Democracy (CeSID) has published the final report of its monitoring mission for the 2018…
Beograd, 5. april 2018. – Centar za slobodne izbore i demokratiju (CeSID) je objavio finalni izveštaj sa posmatračke misije za izbore…
CeSID je u tokom kampanje za izbore za odbornike Skupštine grada Beograda sproveo istraživanje sa ciljem analize ponude izbornih učesnika. Istraživanje…
CeSID, Transparentnost Srbija i BIRODI održali su konferenciju za novinare na kojoj su predstavljeni nalazi o prioritetima građana i stranaka u…
CeSID je od septembra do novebmra 2017. godine sproveo još četiri istraživanja javnog mnenja o percepciji rada Kancelarija za komunikaciju narodnih…
CeSID je tokom avgusta 2017. godine sproveo još dva istraživanja javnog mnenja o percepciji rada Kancelarija za komunikaciju narodnih poslanika sa…