Istraživanja
CeSID je od svog osnivanja, 1997. godine, pa sve do danas sproveo više od 200 istraživanja javnog mnjenja. Svoju istraživačku delatnost organizacija bazira na iskusnom timu istraživača koji uključuje: statističare, metodologe, sociologe, psihologe, politikologe i dobro organizovanu i obučenu mrežu regionalno raspoređenih koordinatora koji su deo istraživačkog tima naše organizacije od samih početaka.
U svom dosadašnjem radu, CeSID se specijalizovao za sprovođenje:
- kvantitativnih istraživanja javnog mnjenja na nacionalnom, regionalnom ili lokalnom uzorku;
- kvalitativnih istraživanja poput fokus grupa, produbljenih /dubinskih intervjua, institucionalnih istraživanja.
Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, iskusnim istraživačima i dobro koordinisanoj i obučenoj anketarskoj mreži, naša organizacija je u mogućnosti da brzo, efikasno i kvalitetno sprovede istraživanje bez obzira na veličinu uzorka ili specifične zahteve istraživačkog projekta, a uz uvažavanje svih zahteva struke.
Svaki istraživački projekat poveren CeSID-u podrazumeva uključivanje eksperata organizacije na kreiranju upitnika, obuku anketara za sve specifinosti konkretnog istraživanja, koordinaciju i troetapnu kontrolu terenskog rada, unos i kreiranje baze podataka, analizu dobijenih podataka i analitički izveštaj praćen pripremom i prezentovanjem istraživačkih nalaza.
U svom dosadašnjem radu, CeSID je u javnosti postao prepoznatljiv po svojim sociološkim istraživanjima koja uključuju istraživanja o društveno političkim prilikama u zemlji. Pored socioloških istraživanja CeSID uspešno sprovodi i maketinška istraživanja.
Listu partnera na istraživačkim projektima čine USAID, UNDP, EU Progres, UNICEF, UNHCR, Svetska banka, OEBS, Direct media, Erste banka, Mlekoprodukt, Telenor, Telekom, Coca Cola.
Istraživanje „Ovo smo mi: Srbija 2020“ sprovedeno je za potrebe Centra za evro-atlantske studije (CEAS) u periodu od 29. oktobra…
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali CeSID i Propulsion uz podršku USAID Srbija, sprovedeno je u periodu između 25. avgusta…
Analiza „Medijski trendovi – Srbija 2020“, koju je uradio CeSID sprovedena je u decembru 2020. Analiza je dostupna za preuzimanje ovde.
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali agencija za istraživanje javnog mnjenja CeSID DOO i Checchi and Company Consulting, Inc, sprovedeno…
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali CeSID i Propulsion uz podršku USAID Srbija, sprovedeno je u periodu između 25. avgusta i…
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali CeSID i Propulsion uz podršku USAID Srbija, sprovedeno je u periodu između 10. i 28….
U periodu od 06. do 13. aprila 2020. godine, sproveli smo istraživanje o uticaju pandemije virusa Covid-19 na poslovanje pravnih…
U periodu od 26. do 29.03.2020. godine, sproveli smo istraživanje o životu o doba pandemije Covid-19. Istraživali smo kako se…
Istraživanje javnog mnjenja o stavovima građana prema uticaju izbegličke i migracione krize u 19 opština Srbije, realizovano je od strane…
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali Centar za slobodne izbore i demokratiju i Propulsion, sprovedeno je u periodu između 10. i…