Istraživanja
CeSID je od svog osnivanja, 1997. godine, pa sve do danas sproveo više od 200 istraživanja javnog mnjenja. Svoju istraživačku delatnost organizacija bazira na iskusnom timu istraživača koji uključuje: statističare, metodologe, sociologe, psihologe, politikologe i dobro organizovanu i obučenu mrežu regionalno raspoređenih koordinatora koji su deo istraživačkog tima naše organizacije od samih početaka.
U svom dosadašnjem radu, CeSID se specijalizovao za sprovođenje:
- kvantitativnih istraživanja javnog mnjenja na nacionalnom, regionalnom ili lokalnom uzorku;
- kvalitativnih istraživanja poput fokus grupa, produbljenih /dubinskih intervjua, institucionalnih istraživanja.
Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, iskusnim istraživačima i dobro koordinisanoj i obučenoj anketarskoj mreži, naša organizacija je u mogućnosti da brzo, efikasno i kvalitetno sprovede istraživanje bez obzira na veličinu uzorka ili specifične zahteve istraživačkog projekta, a uz uvažavanje svih zahteva struke.
Svaki istraživački projekat poveren CeSID-u podrazumeva uključivanje eksperata organizacije na kreiranju upitnika, obuku anketara za sve specifinosti konkretnog istraživanja, koordinaciju i troetapnu kontrolu terenskog rada, unos i kreiranje baze podataka, analizu dobijenih podataka i analitički izveštaj praćen pripremom i prezentovanjem istraživačkih nalaza.
U svom dosadašnjem radu, CeSID je u javnosti postao prepoznatljiv po svojim sociološkim istraživanjima koja uključuju istraživanja o društveno političkim prilikama u zemlji. Pored socioloških istraživanja CeSID uspešno sprovodi i maketinška istraživanja.
Listu partnera na istraživačkim projektima čine USAID, UNDP, EU Progres, UNICEF, UNHCR, Svetska banka, OEBS, Direct media, Erste banka, Mlekoprodukt, Telenor, Telekom, Coca Cola.
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali CeSID i Propulsion uz podršku USAID Srbija, sprovedeno je u periodu između 23. septembra…
Istraživanje javnog mnjenja, koje su realizovali CeSID i Propulsion uz podršku USAID Srbija, sprovedeno je u periodu između 23. septembra…
*English below* Istraživanje u okviru projekta „Podrška odlučivanju zasnovanom na podacima na medijskom tržištu rada: unapređenje digitalnih sposobnosti medijskih profesionalaca“ je…
Istraživanje koje je CeSID sproveo pokazuje da građani/ke Srbije kao najugroženije grupe vide osobe sa invaliditetom i žene – LGBTI…
Rešavanje izbornih sporova pripada najosetljivijim fazama u izbornom procesu i od presudnog je značaja za integritet izbora. Istovremeno, ono često…
Treće po redu istraživanje čiji je osnovni cilj pribavljanje reprezentativnih podataka o raširenosti apatridije među populacijom Roma, Aškalija i Egipćana…
Istraživanje stavova zaposlenih u javnoj upravi, koje su realizovali CeSID i Propulsion uz podršku USAID Srbija, sprovedeno je u periodu između 28.aprila…
Kakav sentiment analizirani mediji imaju po pitanju različitih međunarodnih aktera? Kako državni funkcioneri vide međunarodne aktere? Kakva je uloga vakcinacije…
U periodu od 16. do 28. aprila 2021. godine, sproveli smo ispitivanje stavova javnog mnjenja o međunarodnim akterima i njihovom…
Istraživanje „Ovo smo mi: Srbija 2020“ sprovedeno je za potrebe Centra za evro-atlantske studije (CEAS) u periodu od 29. oktobra…