Istraživanja
CeSID je od svog osnivanja, 1997. godine, pa sve do danas sproveo više od 200 istraživanja javnog mnjenja. Svoju istraživačku delatnost organizacija bazira na iskusnom timu istraživača koji uključuje: statističare, metodologe, sociologe, psihologe, politikologe i dobro organizovanu i obučenu mrežu regionalno raspoređenih koordinatora koji su deo istraživačkog tima naše organizacije od samih početaka.
U svom dosadašnjem radu, CeSID se specijalizovao za sprovođenje:
- kvantitativnih istraživanja javnog mnjenja na nacionalnom, regionalnom ili lokalnom uzorku;
- kvalitativnih istraživanja poput fokus grupa, produbljenih /dubinskih intervjua, institucionalnih istraživanja.
Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, iskusnim istraživačima i dobro koordinisanoj i obučenoj anketarskoj mreži, naša organizacija je u mogućnosti da brzo, efikasno i kvalitetno sprovede istraživanje bez obzira na veličinu uzorka ili specifične zahteve istraživačkog projekta, a uz uvažavanje svih zahteva struke.
Svaki istraživački projekat poveren CeSID-u podrazumeva uključivanje eksperata organizacije na kreiranju upitnika, obuku anketara za sve specifinosti konkretnog istraživanja, koordinaciju i troetapnu kontrolu terenskog rada, unos i kreiranje baze podataka, analizu dobijenih podataka i analitički izveštaj praćen pripremom i prezentovanjem istraživačkih nalaza.
U svom dosadašnjem radu, CeSID je u javnosti postao prepoznatljiv po svojim sociološkim istraživanjima koja uključuju istraživanja o društveno političkim prilikama u zemlji. Pored socioloških istraživanja CeSID uspešno sprovodi i maketinška istraživanja.
Listu partnera na istraživačkim projektima čine USAID, UNDP, EU Progres, UNICEF, UNHCR, Svetska banka, OEBS, Direct media, Erste banka, Mlekoprodukt, Telenor, Telekom, Coca Cola.
Za potrebe UNDP Srbija, tokom novembra 2016. godine sprovedeno je obimno Istraživanje o pokretačima radikalizma i nasilnog ekstremizma među mladima u…