Istraživanja

CeSID je od svog osnivanja, 1997. godine, pa sve do danas sproveo više od 200 istraživanja javnog mnjenja. Svoju istraživačku delatnost organizacija bazira na iskusnom timu istraživača koji uključuje: statističare, metodologe, sociologe, psihologe, politikologe i dobro organizovanu i obučenu mrežu regionalno raspoređenih koordinatora koji su deo istraživačkog tima naše organizacije od samih početaka.

U svom dosadašnjem radu, CeSID se specijalizovao za sprovođenje:

  1. kvantitativnih istraživanja javnog mnjenja na nacionalnom, regionalnom ili lokalnom uzorku;
  2. kvalitativnih istraživanja poput fokus grupa, produbljenih /dubinskih intervjua, institucionalnih istraživanja.

Zahvaljujući višegodišnjem iskustvu, iskusnim istraživačima i dobro koordinisanoj i obučenoj anketarskoj mreži, naša organizacija je u mogućnosti da brzo, efikasno i kvalitetno sprovede istraživanje bez obzira na veličinu uzorka ili specifične zahteve istraživačkog projekta, a uz uvažavanje svih zahteva struke.

Svaki istraživački projekat poveren CeSID-u podrazumeva uključivanje eksperata organizacije na kreiranju upitnika, obuku anketara za sve specifinosti konkretnog istraživanja, koordinaciju i troetapnu kontrolu terenskog rada, unos i kreiranje baze podataka, analizu dobijenih podataka i analitički izveštaj praćen pripremom i prezentovanjem istraživačkih nalaza.

U svom dosadašnjem radu, CeSID je u javnosti postao prepoznatljiv po svojim sociološkim istraživanjima koja uključuju istraživanja o društveno političkim prilikama u zemlji. Pored socioloških istraživanja CeSID uspešno sprovodi i maketinška istraživanja.

Listu partnera na istraživačkim projektima čine USAID, UNDP, EU Progres, UNICEF, UNHCR, Svetska banka, OEBS, Direct media, Erste banka, Mlekoprodukt, Telenor, Telekom, Coca Cola.